Výměna, vrácení zboží, reklamce

Výměna a vrácení zboží:

  • Než zašlete zboží zpět, věnujte prosím pozornost následujícím informacím, aby vrácení proběhlo rychle a k Vaší spokojenosti.

    Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, zašlete je zpět s vyplněným formulářem.

    Zboží musí být nenošené a nepoškozené, v originálním balení s visačkami tak, jak jste jej obdržel/a při koupi. V opačném případě vám mohou být účtovány nutné náklady na uvedení do původního stavu, schopného dalšího prodeje.
  • Při zasílání výrobků zpět, zvolte prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen, nebo pomačkán.
    Zboží poškozené při přepravě nelze vyměnit, nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.
  • Zabalenou zásilku označenou kódem: 90841900 můžete bezplatně předat na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Cenu této služby, která činí 75,- Kč, vám odečteme od zpětně poukázané peněžní čátky za vrácené zboží. Vracíte-li zboží z důvodu chyby způsobené eshopem, máte nárok na vrácení zdarma.
  • Odesíláte-li zásilku jakýmkoliv jiným způsobem, uveďte tuto adresu příjemce: Terra Mia s.r.o., J. A. Bati 5542, 76001 Zlín

 

Reklamace:

Reklamaci (v zákonné lhůtě 24 měsíců od data nákupu zboží) můžete uplatnit na prodejně, nebo zaslat na adresu J. A. Bati 5542, Zlín 760 05.

  • k reklamaci přijímáme pouze čisté zboží
  • k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, například doložit originálem nebo kopii dokladu o nákupu zboží
  • reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným použitím/údržbou
  • reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku vady
  • reklamovat zboží můžete až 24 měsíců od jeho zakoupení

 

 

×
Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz Účetní program POHODA
Najdete nás i na MALL.CZ